Steunfractie

Coert Bregman
Fractievertegenwoordiger

Coert Bregman is een op-en-top Stompwijker. Hij kent het dorp en de mensen en zij kennen hem. Hij heeft als (oud) ondernemer een enorme kennis over hoe het is om een bedrijf draaiende te houden.

Hans Mulder
Fractievertegenwoordiger

Hans Mulder woont al bijna dertig jaar tot genoegen in Leidschendam. Met een bedrijfskundige achtergrond heeft hij bij de rijksoverheid gewerkt in onderzoek naar doelmatigheid van overheidsbeleid en in de interne bedrijfsvoering (kwaliteit en besturing).  Hij was vier jaar actief commissielid openbaar gebied en lid van de raadswerkgroepen afval, rekening en audit en omgevingswet. Hij doet graag research op onderwerpen en heeft oog voor de samenhang tussen besluiten. Duurzaamheid is een vast aandachtspunt in zijn bijdragen.

Frank Wilschut
Steunfractie

Frank Wilschut werkt als adviseur public affairs. Afgelopen gemeenteraadsverkiezingen was hij onze campagneleider en nu versterkt hij onze steunfractie. Frank zijn hart ligt bij de sociale thema's