Steunfractie

Kees Verschoor
Commissielid Maatschappelijke Aangelegenheden

Kees Verschoor werkt als ondersteuner van medezeggenschapsraden bij een landelijke zorgorganisatie. Hij woont al jaren met zijn gezin in Leidschendam, met veel plezier. Als landbouwingenieur heeft hij zo’n 20 jaar geleden tijdens hulpverlening in ontwikkelingslanden met zijn vrouw een switch gemaakt naar werk voor mensen met een handicap. “Ik ben door mijn werk én vanuit mijn gezin met een meervoudig beperkt pleegkind bekend met mantelzorg en meerdere vormen van professionele zorg. De komende raadsperiode wordt de ondersteuning van veel kwetsbare burgers in de gemeente georganiseerd. Deze nieuwe taak van de gemeente vergt kennis van zaken, initiatief en samenwerking. Daarnaast wil ik me richten op rechtvaardigheid en daadkracht voor de inwoners van het Stompwijkse deel van onze mooie gemeente.”

Hans Mulder
Commissielid Openbaar Gebied

Hans Mulder woont al bijna dertig jaar tot genoegen in Leidschendam. Met een bedrijfskundige achtergrond heeft hij bij de rijksoverheid gewerkt in onderzoek naar doelmatigheid van overheidsbeleid en in de interne bedrijfsvoering (kwaliteit en besturing).  Hij was vier jaar actief commissielid openbaar gebied en lid van de raadswerkgroepen afval, rekening en audit en omgevingswet. Hij doet graag research op onderwerpen en heeft oog voor de samenhang tussen besluiten. Duurzaamheid is een vast aandachtspunt in zijn bijdragen.

Coert Bregman
Lid Steunfractie (Stompwijk)

Coert Bregman is een op-en-top Stompwijker. Hij kent het dorp en de mensen en zij kennen hem. Halverwege deze raadsperiode is Coert de steunfractie komen versterken. Uiteraard om ervoor te zorgen dat we goed op de hoogte zijn van wat er in Stompwijk speelt. Maar niet alleen daarvoor, want Coert heeft als (oud) ondernemer ook enorme kennis over hoe het is om een bedrijf draaiende te houden. Coert draait daarom allround mee in de steunfractie.